2012. május 11., péntek

„Somebody that i used to know...” - Schwarzkopf Professional a Teszt! - II. rész

Schwarzkopf terméktesztek folytatás következik....


A második kedvenc a OSiS Style Shifters (kék színű), bár nem pont azt hozta, amit reméltem, de nagyon megszerettem, nem tudom elképzelni nélküle a napomat. Az illata tökéletesen nyami, magán a flakonon én alakítottam volna egy kicsit, sokkal jobb lenne, ha itt is belevittek volna matt-fényes hatást, de azért bájos a maga szappan alakjával =) Pumpás spray, a szórófeje elég jó. Nem tudom mennyi ideig bírja (remélem azért fél évig elég lesz =) szólok mikor fogyott el), nekem a hajamhoz olyan 3 fújásra van szükségem, de nem szabad eláztatni vele a hajat, az nem menő! Tapintásra egy picit szárazabb érzést ad, mint amit a hővédővel elértünk, nem lesz olyan fullpuha, de hát valamivel meg kell, hogy fogja a hajat =DDD


Sajnos az erősségén én egyet szívem szerint növelnék, vagy a hajam hosszából kell feladni, viszont nagyon jól tincsez! Nekem pár órán belül, főleg szélben nem marad úgy a hajam ahogy beállítottam vele, de próbálkozik erősen, de azért van benne kivetnivaló. Úgyhogy egy picit utána szoktam rögzíteni lakkal, viszont az tényleg nagyon kevés. De ez szerintem csak az én hajszerkezetem miatt lehet, mert nem egyszerű eset a bozontom! De a szélfútta szörffrizurához tökjó, de a Punk hajat nem ezzel fogom elérni =D


Párommal is kipróbáltattam (neki nagyon hasonló a hajszerkezete az enyémhez, az ami mosás hatására ilyen hülyén százfelé áll =))) ), ő azt mondta, hogy könnyű használni, viszont neki nem elég erős, igaziból megfogja pár órára a haját, de nem az igazi. Ő marad a zseléjénél. =( Bár így nekem több marad. ;)


Igaz, hogy nem annyira erős mint reméltem, de abban biztos vagyok, hogy ha elfogy ezt biztos, hogy megveszem!

Ha valaki be szeretné szerezni valamelyiket, akkor vagy fodrászkellékesnél érdemes a pultot csapkodni, hogy szerezzék be (ha még nem tették volna), vagy Budapesten a VI. kerületben, a Hajós utca 39. szám alatti fodrászszalonban. Az ára 3000-4000 Ft körül van, sajnos még nem tudom mennyi ideig elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése