2012. június 18., hétfő

„Fishing on Orfű...” - Ebayről Koi nyaklánc, IMÁDOM!

Megjött az egyik ebay rendelésem, egy arany koi =) Azóta vágytam egy ilyenre mióta a Free People-nél megláttam Őt:


Most az Ebayről őt rendeltem meg, nem teljes a hasonlóság, de azért elég nagy, úgyhogy nagyon boldog vagyok! =)


  


4,85 dollár volt, ingyenes szállítással, és INNEN vettem. Szállítás is nagyon kis gyors volt, mert június 5-én adta postára az eladó, és ma, 18-án ért ide.

Van olyan ékszeretek, amit kinézetetek üzletben, de olyan drága volt, hogy inkább e-bayen kerestetek megoldást rá?

6 megjegyzés:

  1. a h&m-es ékszereket rendszeresen ebayen kutatom:d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cseles =)
      Egyébként Oasaptól pl azért nem éri meg rendelni ékszert, mert szerintem mind fent van. =)

      Törlés
  2. ÓÓÓ a tiéd sokkal szebb : )

    VálaszTörlés
  3. Vicces, nekem a tied valahogy jobban tetszik :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Free People-s színe tetszik, amúgy maga a halacska ez is nagyon, meg mert vidám nyári aranyhal =)

    VálaszTörlés